Toimitusehdot

Nämä Palma&Hippa verkkokaupan toimitusehdot ovat voimassa 4.7.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Palma&Hippa verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitamme tällä hetkellä tuotteita vain Suomeen.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja luottokorttimaksut turvallisella Checkout maksupalvelulla. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Palvelu on maksulaitoslain nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Näin varmistamme, että maksat aina turvallisesti ja mahdollisimman helposti.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

 

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle automaattisesti sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@palmahippa.fi . Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: info@palmahippa.fi
Puhelin: +358 40 1570 024

Suosittelemme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä sähköpostitse.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja tuotteiden koosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitamme tuotteet aina Matkahuollon kautta.

Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksille
Tarjoamme kaikkiin yli 100 euron ostoksiin ilmaisen toimituksen matkahuollon jako- tai bussipakettina ja pienemmille tuotteille  myös Lähellä-pakettina. Ota kuitenkin yhteyttä, mikäli haluat tilata yli 120kg painosta tuotteita. Katso tarkemmat ehdot toimitusehdoista.

Lähellä-paketti
Alle 30kg toimitukset on mahdollista toimittaa myös Lähellä-pakettina, joka on noudettavissa monista S- ja K- ketjujen myymälöistä, useista R-kioskeista tai Matkahuollon toimipisteistä. Lähetämme tilauksen osoitettasi lähimpänä olevaan toimipisteeseen. Voit myös ilmoittaa toivomuksen noutopaikasta tilauksen lisätietoja-kenttään.

Alle 2kg (huovat, pienet lisäosat ym.)
Hinta 7.60€

2kg – 5kg
Hinta 10€

Valaisimille lisätään aina kahden (2) euron varovaisen käsittelyn maksu.
Hinta peritään vain kerran / tilaus.

5kg – 30kg
Hinta 20€

Bussipaketti
Noudetaan lähimmästä Matkahuollon toimipisteestä.

2kg – 5kg
Hinta 10€

Valaisimille lisätään aina kahden (2) euron varovaisen käsittelyn maksu.
Hinta peritään vain kerran / tilaus.

5kg – 30kg
Hinta 20€

30kg – 50kg
Hinta 25€

50kg – 80kg
Hinta 30€

80kg – 100kg
Hinta 35€

100kg-120kg
Hinta 40€

Yli 120kg
Ota yhteyttä, mikäli haluat tilata yli 120kg painosta tuotteita.

 

Jakopaketti

Tilaus toimitetaan antamaasi osoitteeseen.

Alle 2kg
Hinta 12€

 2kg – 5kg

Hinta 15€

Valaisimille lisätään aina kahden (2) euron varovaisen käsittelyn maksu.
Hinta peritään vain kerran / tilaus.

5kg – 30kg
Hinta 25€

30kg – 50kg
Hinta 30€

50kg – 80kg
Hinta 35€

80kg – 100kg
Hinta 40€

100kg-120kg
Hinta 45€

Yli 120kg
Ota yhteyttä, mikäli haluat tilata yli 120kg painosta tuotteita.

Toimitusaika

Varastoversioiden toimitusaika on maksimissaan 12 vuorokautta tilausvahvistuksesta.

Mikäli toimitus kestää arvioitua pidemmän ajan, otamme sinuun yhteyttä.

Varastosarjojen ulkopuolelta voidaan toki toimittaa projektitoimituksia, jolloin
toimituslaajuus, hinta ja toimitusaika katsotaan aina tapauskohtaisesti.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

 

Palautusehdot

Palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia. Mikäli haluat palauttaa tuotteita, ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse info@palmahippa.fi ja saat sen pohjalta palautuskoodin.

 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä palautusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa (info@palmahippa.fi). Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio Matkahuollolle.